Παναγιώτης Τροκάνας Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Θερμαϊκού


Εν όψει των επικείμενων εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης του Μαΐου, θα ήθελα να ανακοινώσω και μέσα από εδω,  την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος  και να  καταθέσω κάποιες  ιδέες μου –προβληματισμούς και ανησυχίες, ίσως-μέσα σε λίγες γραμμές. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Περαία και ζω μέχρι και σήμερα, στον ίδιο πάντα Δήμο… Όλα αυτά τα χρόνια , βίωσα τον τόπο μου ως κάτοικος , ως εργαζόμενος αλλά και ως άνθρωπος που ασχολήθηκα με τα κοινά, τόσο στον δήμο μας όσο και στην ευρύτερη Περιφέρεια.. Μέσα από την επαγγελματική και πολιτική μου δραστηριότητα δε,  είχα την ευκαιρία να βιώσω την πραγματικότητα κι άλλων, πέραν της Περαίας, όμορων δημοτικών  κοινοτήτων, ώστε να διαμορφώσω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη των συνθηκών και εκεί…  Ζω την καθημερινότητα και αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα που γνωρίζουμε όλοι μας.. Συζητάω συνεχώς με συμπολίτες και φίλους και διαπιστώνω την ανάγκη –κοινή, εν τέλει- για δραστικές λύσεις σε βασικά  θέματα που αποτελούν πρόβλημα, δυστυχώς για πολλά χρόνια.. Δεν θα ήθελα να επαναλάβω ποια είναι αυτά, γιατί είναι πλεονασμός και….. λαϊκισμός, ίσως, να «αναμασάμε»  τις ίδιες  λέξεις…  Έξαλλου, στην  περίοδο που διανύουμε, οι «λύσεις»  προκύπτουν  άφθονες στις προεκλογικές  δηλώσεις… Γιατί.. «Πολιτική είναι η ικανότητα να παρουσιάζεις σήμερα τι θα γίνει αύριο και να εξηγείς αύριο γιατί δεν έγινε» (Ουίνστον Τσώρτσιλ).
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολιτικό.. Ο τίτλος δεν μου άρεσε ποτέ, γιατί κι εγώ, όπως όλοι σας , είμαστε απογοητευμένοι από την αναποτελεσματικότητα των πολιτικών , τόσο στην τοπική , όσο και στην κρατική διοίκηση.. Πολλές υποσχέσεις προεκλογικά, ελάχιστες πράξεις μετεκλογικά… Δεν θα υποσχεθώ λοιπόν πως θα αλλάξω τα κακώς κείμενα του Δήμου μας σε μια ημέρα! Θα ήταν ουτοπικό και αναξιόπιστο …Η αλήθεια μου είναι η πορεία μου στα Αθλητικά, Πολιτιστικά και Κοινωνικά  δρώμενα, στο παρελθόν και σήμερα.. Αυτό που όμως θα υποσχεθώ είναι ότι θα εργαστώ σκληρά και ενάντια σε όποιο κώλυμα προκύπτει ώστε να επιτύχω,  ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ, την λύση προβλημάτων του Δήμου μας… αυτών που θα εξασφαλίσουν μια ασφαλή, καθαρή, απροβλημάτιστη  και –ευελπιστώ- όμορφη καθημερινότητα…

Επέλεξα,  κατόπιν πολλής σκέψης, να συμμετέχω στις εκλογές, στο ψηφοδέλτιο του φίλου Γιώργου Τσαμασλή.. Άκουσα τις καινοτόμες ιδέες του για τον δήμο μας, αρκετές  εκ των οποίων έχουν  εφαρμοστεί  ήδη, παρόλο που στην προηγούμενη προεκλογική του εκστρατεία αποτέλεσαν αίτιες αντιπαράθεσης με την διοικούσα  παράταξη.. Κατέθεσα την επιθυμία μου να συμπορευτώ στον αγώνα για έναν καλύτερο Δήμο και να αναλάβω πρωτοβουλίες για να λυθούν τα προβλήματα του τόπου μας, έχοντάς τον συνοδοιπόρο…
Πιστεύω πως η «ενεργή» συμμέτοχη στα κοινά, είναι καθήκον όλων μας κι ο καθένας από εμάς έχει κάτι να προσφέρει στο κοινωνικό  σύνολο.. Ελπίζω και ζητώ την συμπαράσταση σας στις επόμενες εκλογές και εύχομαι να έχω  την ευκαιρία να γνωρίσω κάθε έναν σας  προσωπικά , ώστε να συζητήσουμε για ότι αφορά όλους μας.. Για έναν ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΗΜΟ!....
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Κων. Τροκάνας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


τηλ.6970093793  email:ptrokanas@gmail.com  
https://www.facebook.com/panagiotis.trokanas?ref=bookmarks


https://www.facebook.com/panagiotis.trokanas?ref=bookmarks



          

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις